Kan marketing de wereld redden? Met Roos van Duijnhoven
Over deze aflevering
In deze speciale aflevering duiken we in de fascinerende kruising van marketing en gedragswetenschap met onze gast, Roos, een gedragswetenschapper en medeoprichter van Nuance Behavior. Roos is gespecialiseerd in gedragsverandering en neuropsychologie en gebruikt haar expertise om digitale oplossingen te creëren voor maatschappelijke uitdagingen in diverse sectoren zoals cyberweerbaarheid, digitale geletterdheid en mentale gezondheid.🎙️ Hoogtepunten van de aflevering:- Het verkennen van de psychologische barrières die mensen ervan weerhouden actie te ondernemen, ondanks dat ze weten wat goed voor hen is.- Voorbeelden uit de praktijk van bewustwordingscampagnes die zijn geslaagd of mislukt, en de lessen die we daaruit kunnen trekken.- Effectieve technieken om de kloof tussen bewustwording en actie te overbruggen in gezondheids- en marketingcampagnes.- Een diepgaande blik op hoe marketeers duurzame en sociale alternatieven effectief kunnen promoten door gedragsobstakels te overwinnen.
Meer weten over Roos?
Website: https://www.roosvanduijnhoven.com/
LinkedIn: / roosvanduijnhoven
Meer weten over Maarten?
Website: https://www.wijzijnwys.nl/
LinkedIn: / maartenvanwilligen
Beeld erbij? Geen probleem.
Luister ook onze andere afleveringen
De rol van de website binnen B2B marketing.
Betere online indruk achter laten bij je doelgroep? Je doelgroep moet direct snappen wat je doet en voor wie je het doet. In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de rol van jouw website binnen je marketing plan. Wat is er nodig om succes te behalen?
Is leadgeneratie dood binnen de B2B?
Je doelgroep vaker en actiever aanspreken? Dat kan met leadgeneratie maar werkt leadgeneratie nog wel anno 2024?In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de mogelijkheden met remarketing. Hoe past dit in je marketing strategie en wat zijn de mogelijkheden op de verschillende kanalen?