In contact met de juiste prospects.
Als verantwoordelijke voor new business is het belangrijk dat je contactmomenten creëert met de juiste personen uit de doelgroep.
Niet meer steeds weer deuren intrappen bij halve klanten maar droomklanten die naar jou toe komen. Dit is wat je wilt in de B2B sales, waarde toevoegen in het sales proces.
Duidelijk overzicht van alle prospects.
Laagdrempelig kennismaken.
Voor sales is het belangrijk dat zij laagdrempelig kennis kunnen maken met een inhaker. Een gemiddelde B2B sales cyclus duurt 190 dagen. Hoe eerder het eerste contactmoment des te beter.
Door structureel met een leuke inhaker binnen te komen bij de doelgroep scheelt enorm veel hoofdpijn. Samen gaan we op zoek naar de beste tactiek.
Klanten laten snappen wat je doet.
Een sterke online propositie is enorm belangrijk voor sales. Als potentiële klanten weten waar jij van bent en welke waarde je toevoegt, scheelt dat veel tijd in het salesproces.
Door dit actief te verspreiden op bijvoorbeeld op LinkedIn worden de sales medewerkers en het bedrijf een autoriteit in de niche waarin je actief bent.
Dit resulteert in een nieuwe klanten die met jullie willen werken. Niet het verzamelen van leads maar omzet en droomklanten.