Resultaat met B2B Advertenties?

b2b advertenties as a service

Je bent actief bezig met b2b marketing, maar je advertenties leveren niet het gewenste resultaat op?
Content maken met een podcast
voor en na

Online advertenties voor de nieuwe generatie B2B kopers.

We lezen minder, we luisteren en kijken meer. Kopers zijn actief op verschillende kanalen. Toch spelen veel bedrijven hier nog niet op in. Logisch, want het vergt tijd, aandacht en expertise.

nieuwe manier (advertenties)

Multi-channel contact momementen met dezelfde personen.

Content waardoor de doelgroep echt snapt welk probleem je oplost.

De waarde van de product of dienst uitleggen zodat mensen je onthouden.

Binge waardige content.

De doelgroep activeren om je te volgen.

oude manier

Enkel op adverteren op Google met koopgerichte zoekwoorden.

Focus op de technische setup van de campagnes.

Advertenties direct gericht op harde conversies (leads).

Afstandelijke advertenties zonder emotie en/of humor.

Trek serieuze klanten aan, omdat jij je waarde kraakhelder kan overbrengen.

B2B podcast opnemen

Goede content maken kan sneller en beter met een video podcast. Laat je experts aan het woord en zet dit makkelijk om in video snippets, social post, ads en meer.  

Trek serieuze klanten aan, omdat jij je verhaal kraakhelder overbrengt.

Nader in te vullen

proces

Hoe werkt het?

We helpen je graag met de zware taken en leren je hoe je de leuke dingen zelf kunt doen.

1

Leren kennen van je dienst en doelgroep.

Wij kunnen niets doen voordat we weten wat je precies verkoopt en wie je doelgroep is. In onze onboarding sessie gaan we dat helemaal in kaart brengen.

Elke week verbeteren en testen met de ads en kanalen.

Je moet voor minimaal 4 maanden steeds in beeld zijn als je resultaat wilt. Daarom gaan we steeds weer nieuwe content toevoegen aan de campagnes zodat de doelgroep steeds weer geïnspireerd raakt.

3

Van advertentie tot klant.

Samen brengen we in kaart wat het effect van de advertenties is en welke klanten mede daardoor zijn binnen gekomen. Het gaat om de omzet en niets anders.

Heeft het wel zin?

Waarom zou je starten met online advertenties?

Het starten met online advertenties geeft je heel veel nieuwe marketing mogelijkheden. We zetten onze ervaringen op een rijtje.

Touchpoints

Je komt steeds weer in beeld bij je doelgroep over verschillende kanalen.

Duidelijke propositie

Veel B2B bedrijven lukt het niet om hun propositie om een goede manier te delen met de doelgroep.

Top of mind

Door steeds weer in beeld te zijn, maanden lang. Nemen prospects vanzelf contact op wanneer zij klaar zijn om te kopen.

Employer branding

Goede content met een duidelijk verhaal enthousiasmeert ook toekomstige medewerkers.

Autoriteit

Als B2B bedrijf moet je autoriteit zijn in je vakgebied. Door steeds weer kennis te delen wordt je zo gezien.

Laatste trends

De wereld van B2B marketing verandert snel, de nieuwste inzichten zijn morgen alweer verleden tijd. Wij praten je bij!
Neem het niet van ons aan

Wat klanten over ons zeggen.

"De digitale wereld vraagt om een andere invalshoek. WYS is onze gids als het gaat om onze go-to-market strategie."

Pieter - Grexx

Ondernemer Grexx

“Flexibel, expertise en resultaten. We werken samen naar een groter doel.”

Nicola - UV Smart

Consultant & projectleider

“De aanpak van WYS geeft de verdiepende laag waar we naar op zoek waren in onze strategie.”

Pieter Consult & Co

Sales Manager

Tarieven.

Simpele pakketten, zonder verassingen.

Maandelijks opzegbaar.

750
v.a. per maand
1 KANAAL met eigen content.
Wij zetten een advertentie kanaal helemaal op met goede propositie en we helpen je om te zorgen dat allen randvoorwaarden goed ingesteld staat. Dit doen we op 1 kanaal, bijvoorbeeld: LinkedIn of Meta.
Wat kan je verwachten:
Aanscherpen aanbod
Converterende landingspagina
Pakkende copywriting
Funnel creëren
Meerdere moderne kanalen
Kwalitatieve leads
90-dagen actieplan (systeem)
1 Advertentie experts
Optimalisatie en doormeten
2x per maand overleg
1500
v.a. per maand
2 KANALen met unieke content op maat.
We gaan aan de slag met een tweetal kanalen aan te boren en de doelgroep aan te spreken, maar ook helpen we je met het maken van video content om mee te adverteren. Interessante en vlotte explainers zodat de doelgroep écht snapt welk probleem jij oplost.
Wat kan je verwachten:
Aanscherpen aanbod
Converterende landingspagina
Pakkende copywriting
Funnel creëren
Meerdere moderne kanalen
Kwalitatieve leads
90-dagen actieplan (systeem)
Semi-maandelijks advertenties opnemen
Bewerken & animeren van explainer videos
2+ Advertentie experts
Inhouse Videograaf
Optimalisatie en doormeten
2x per maand overleg
1950
v.a. per maand
3 KANALen met unieke content op maat.
We gaan aan de slag met een drietal kanalen aan te boren en de doelgroep aan te spreken, maar ook helpen we je met het maken van video content om mee te adverteren. Interessante en vlotte explainers zodat de doelgroep écht snapt welk probleem jij oplost.
Wat kan je verwachten:
Aanscherpen aanbod
Converterende landingspagina
Pakkende copywriting
Funnel creëren
Meerdere moderne kanalen
Kwalitatieve leads
90-dagen actieplan (systeem)
Semi-maandelijks advertenties opnemen
Bewerken & animeren van explainer videos
2+ Advertentie experts
Inhouse Videograaf
Optimalisatie en doormeten
Wekelijks overleg

De kracht van B2B advertenties

podcast drive-in
Zichtbaarheid en vertrouwen

Samen halen we het maximale uit de dienstverlening
🤯

Elke week pushen we nieuwe content naar de online advertentie kanalen, zodat het niet gaat vervelen maar gaat inspireren.

Video: in korte video's uitleggen welke waarde jouw dienstverlening toevoegt voor de doelgroep.
Geschreven content: met overtuigende teksten de doelgroep inspireren.
Visuals: met beelden de pijn van de doelgroep aanspreken.
Here to stay

Waarom starten met advertenties?

Simpel, we luisteren en scannen steeds meer en lezen minder. Nog niet overtuigd? Hier een aantal cijfers 👇

11 tot 16 touchpoints zijn er gemiddeld genomen nodig om een B2B sale te realiseren. Met advertenties creer je meer touchpoints met je prospects.

53% van de B2B kopers gebruikt sociale kanalen als onderdeel van hun beslissingstraject.

34% van de founders zegt steeds meer tijd door te brengen op kanalen als Instagram en LinkedIn. Een trend?

opname van een b2b podcast
Ontvang een gratis podcast

B2B adverteren uitproberen? – Plan je gratis advertentie maand.

Gratis uitproberen.

We helpen je van propositie tot aan publicatie.

Steel al onze advertentie campagne inzichten.

Slechts 2 plekken per maand.

Deel een paar details met ons, zodat we je kunnen helpen.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

FAQs

Vragen die we wel vaker krijgen.

Wij bieden een gemakkelijk maandelijks model:
- 1 kanaal is €750, bijvoorbeeld alleen LinkedIn advertenties
- 2 kanelen is €1350, bijvoorbeeld Linkedin en Google advertenties
- 3 kanalen is €1950, bijvoorbeeld LinkedIn, Google en Meta advertenties

Normaal gesproken moet je rekening houden met een advertentiebudget (adspend) van minimaal €30 per dag, per kanaal. Dit is een vuistregel maar zeker niet verplicht.

Hoe lang duurt het voordat ik resultaten zie?

Het ligt er natuurlijk enorm aan wat je 'verkoopt' in de advertenties. Een klein (gratis) micro product spreekt vaak enorm tot de verbeelding bij potentiële klanten. Dan is het mogelijk dat er in de eerste dagen al aanmeldingen zijn. Is dat bij jou product of dienst niet mogelijk? Dan zien we de eerste daadwerkelijke sales vaak na 2 maanden aan adverteren en creëren van touchpoints ontstaan.

Hoe meten jullie het succes van de advertenties?

Natuurlijk kijken we naar de conversies, dus hoeveel aanmeldingen zijn er of hoeveel formulieren zijn er ingevuld.

Maar idealiter kijken we ook samen met jou zo nu en dan naar nieuwe klanten om te zien hoe deze binnen zijn gekomen. Vaak gaat de klant reis ook vanuit een advertentie naar een berichtje op LinkedIn, waar vervolgens een daadwerkelijke sales meeting uit komt. Deze klant komt dan wel uit de advertenties maar iets lasitger te herleiden naar de advertentie.

Wat hebben jullie van mij nodig?

Op het begin hebben we heel veel kennis van jou nodig:
- Wie is de doelgroep?
- Welke pijn heeft de doelgroep? Waar lopen ze tegen aan hoe lossen zij dat nu op?

Dit zijn twee voorbeelden maar zo zullen we veel van deze vragen stellen zodat we precies weten met welk verhaal we indruk maken bij de doelgroep.