Concrete en latente zoekvraag binnen de B2B.
Over deze aflevering
Voor je marketing strategie is het belangrijk om een juiste onder verdelen te maken tussen concrete zoekvragen en latente zoekvragen. Hoe verdeel je budget en tijd over deze twee?
In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de rol van de type zoekvragen op de verschillende online kanalen. Wat is er nodig om succes te behalen?
Wil je meer weten over WYS? Bekijk dan onze website: https://www.wijzijnwys.nl/
In deze aflevering aan het woord:
Anne Jan Spoelstra: https://www.linkedin.com/in/annejan-spoelstra/
David Hufen: https://www.linkedin.com/in/davidhufen/
#b2b #b2bmarketing #b2bpodcast
Beeld erbij? Geen probleem.
Luister ook onze andere afleveringen
De rol van de website binnen B2B marketing.
Betere online indruk achter laten bij je doelgroep? Je doelgroep moet direct snappen wat je doet en voor wie je het doet. In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de rol van jouw website binnen je marketing plan. Wat is er nodig om succes te behalen?
Is leadgeneratie dood binnen de B2B?
Je doelgroep vaker en actiever aanspreken? Dat kan met leadgeneratie maar werkt leadgeneratie nog wel anno 2024?In de nieuwste podcast van Wyze Woorden gaan we dieper in op de mogelijkheden met remarketing. Hoe past dit in je marketing strategie en wat zijn de mogelijkheden op de verschillende kanalen?